Een paar maanden geleden begaf mijn laptop het...
Dood als een pier, geen leven meer in te krijgen!
Dus ik de Wehkamp bellen..
Ze verwezen mij door naar de Compaq.
Compaq wist mij gelijk te verzekeren...
Moederbord is overleden!
En dat door de telefoon nadat ik 3 zinnen gezegd had.
De kosten?
Zestig euro duurder dan de hele laptop gekost had!
Toen geklaagd bij Wehkamp over de slechte service...
Fantastisch..ik mocht hem opsturen dan kreeg ik..
Achtennegentig euro aftrek op een nieuwe!
Dit keer was ik eens niet goed van vertrouwen
en liet het ding in een kast wachten op de vergetelheid.
Totdat Fred een 'mannetje' wist.
Mannetje loste het op.
En dat voor 20 euro!
Ik heb hem niet gekust van vreugde,
dat mannetje..
Ik wist niet zeker of hij dat zou waarderen!
Hij kwam hem nog thuisbrengen ook!
Vijfentwintig euro lichter
voel ik mij 450 euro rijker!
Jee, wat een afzetters!!!!!!!!!!!!!!!!
BeantwoordenVerwijderenWat een geluk dat je het zo hebt kunnen oplossen. Kun je met het uitgespaarde geld iets leuks doen. Echt, wat een afzetters!!!!
Gr. van Geri
Wat een stelletje oplichters zijn dat! Gelukkig dat "mannetje" het voor je heeft kunnen oplossen. Veel plezier met je 450 euro, doe er iets leuks mee.
BeantwoordenVerwijderenFijn dat je zo'n mannetje gevonden hebt, hou hem in ere...!!
BeantwoordenVerwijderenWie weet kun je nog wel eens een beroep op hem doen.
Ja, als je de bedrijven moet geloven is reparatie niet lonend.
Er moesten meer van die mannetjes zijn.
BeantwoordenVerwijderenMaar daar draait de halve economie op tegenwoordig.
Tja, veel winkels en grote bedrijven lijken niet te begrijpen dat ze zichzelf ondermijnen door klantonvriendelijkheid en slechte service.
VerwijderenDe tijd van geld binnenhalen zonder verdere verantwoordelijkheid mag best eens voorbij zijn. Helaas zitten sommige systemen muurvast en zijn er te grote strijkstokken waar nog steeds veel geld aan blijft hangen.
Een onbetaalbaar mannetje
BeantwoordenVerwijderen