Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 14 juni 2013

Toch maar even gebeld...

 Koffiepraatje op vrijdag.




Tussen 8 en 10 is er gelegenheid naar het 'opnamebureau' te bellen en dat deed ik.
Eerst had ik uitstelneigingen, zo van; dat doe ik volgende week wel...
Die kramp in mijn buik van te voren kwam natuurlijk gewoon door de koffie, dat begrijp je.
Alsof ik een vakantie boekte werd mij verteld dat ik 9 juli aan de beurt was en op mijn vraag of ik mij van te voren moest scheren was 'haar' reactie; nee hoor, tegenwoordig knippen we...
Ze bedoelde niet mijn baard.

Ik verheug mij enorm op de operatie!
Een geweldige ervaring lijkt me dat.
Bij een kijkoperatie kan je de volgende dag weer alles doen, zelfs datgene wat je nooit eerder gekund hebt.
Ik ga dan ook meteen pianospelen en saxofoon!

En natuurlijk gelijk een beetje op dieet voor die tijd, zodat ik als een gespierde slanke atleet onder de 'kijker' ga. Het lijkt me niet dat er een mes te pas komt bij een 'kijk' operatie..

Die twee zinnetjes hierboven, oranje gekleurd...
Ik had even zin om vreselijk te liegen!
Hahahaha!



7 opmerkingen:

  1. Heb ik iets gemist Walter?
    Ik hoop niets ernstigs.
    In ieder geval sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Liesbreuk Elly, niks dramatisch gelukkig. Wel mn eerste narcose en operatie ooit dus...brrr ;-)

      Verwijderen
  2. Goed dat je toch gebeld hebt, anders zat je er de volgende week toch tegenaan te hikken, en nu is het maar duidelijk.
    Tuurlijk zie je er tegenop, dat snap ik best.
    Maar je wil toch ook niet de hele zomer achter in de tuin blijven hangen, hoe mooi het daar ook is.
    Als alles achter de rug is weer lekker wandelen en/of mooie fietstochten maken...!!
    Dat moet dan toch ook weer heel aantrekkelijk worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. In ieder geval behoorlijk in de buurt van de 'piepzak'.... ;-)

      Verwijderen
  4. beetje zenuwachtig? dat is normaal hé, bij elke ingreep
    maar zolang de ingreep niet plaats heeft kunnen we niet op zwier gaan hé, dus dat die nu maar vlug achter de rug is, en dan nog wat herstellen
    Proberen geen zorgen in te maken, je kan er toch zelf niks aan doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo ik ben hier maar even komen kijken en 9 juli is dus de grote dag hahahaha .Gelukkig duurt dat nog even en morgen is er eerst nog even vaderdag

    BeantwoordenVerwijderen