Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 13 juni 2013

Verstand op nul.

 
Het is me weer eens gelukt, een paar dagen lang 'verstand op nul'.
Een soort 'mind' vakantie, iets wat ik af en toe blijkbaar nodig schijn te hebben.
Er is geen recept voor, ineens gebeurt het me, de rust en de overgave slaan zomaar toe en ik slaap het klokje rond, van 9 tot 9.
En toch, alles gaat gewoon door, zonder stress, de boel bekijken en laten wat ik laten wil.
Gek genoeg ontstaat het 'doen' dan vanzelf.

Misschien maar goed ook dat ik niet weet hoe het werkt, want waarschijnlijk zou ik er dan een maniertje van gaan maken.
Keep the spirit alive, zal ik dan maar zeggen en laat gebeuren wat gebeurt.
Vandaag ben ik zelfs zo relaxed dat ik er niet aan toe kom om een blogbericht te schrijven, tenzij ik dit als een blogbericht beschouw...
Toch maar niet, want dan zou ik hier veel dieper op in willen gaan en voor je het weet schiet ik dat weer in de stress, hahaha!

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk Walter, ook het klokje eens rond slapen.
    Dat lijkt me ook wel eens wat.
    Geniet volop van alle rust en de mooie dag van vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. voor mij hoef je niet gestrest te zijn; relax!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het klokje rondslapen doe ik de laatste tijd ook regelmatig, maar dat is toch echt wel de vermoeiheid die dan toeslaat.
    En mijn verstand op nul ! , volgens mij is mijn verstand nul. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goh dat zou nog eens zalig zijn, het klokje rond slapen
    vroeger kon ik dat ook
    maar nu ben een slechte slaper geworden

    BeantwoordenVerwijderen