Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 20 juli 2013

Wat hangt me nou weer boven het hoofd?




Een bijzondere constructie in de hal van het Rijksmuseum.










Dit is het hoofd waar alles boven hing...















Dus ik zit daar met mijn fototoestel ( het was er redelijk donker) komt er een jeugdige suppoost naar me toe en zegt; 'Sorry sir, do you speak English?'...Dus ik zeg; 'Als je dat graag wil, ja hoor!
Wat ben ik toch een rat hè? hihihi..
Of ik niet wilde flitsen want dat mocht niet...
En dat wist ik natuurlijk dus ik zeg; "Het is het scherpstellampje dat gaat branden en niet de flits hoor, zet je me nu op straat?"
De arme jongen voelde zich in verlegenheid gebracht...ach ja, mijn humor is soms wat vreemd.




En toen ik moest plassen was het moeilijk te vinden..
Het toilet, want gelukkig is mijn plasser iets groter!



Wat een heerlijk weer is het, hè mensen?




Er waren hele leuke 'gay mannen' in Amsterdam, hihi...
Dat er een op staat is puur toeval hoor!
Fijn weekend!!


4 opmerkingen:

  1. Je hebt dus genoten op alle fronten.
    Fijne zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jaja toeval, ik geloof je direct :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt waar hoor An...Eerst wilde ik nog roepen; hé flikker eens een stukje op, je staat in m'n beeld! Toch maar niet gedaan. ;-)
      Nou weet ik niet of de Belgen die uitdrukking kennen; opflikkeren...

      Verwijderen
  3. hihi ja die uitdrukking begrijp ik hoor

    BeantwoordenVerwijderen