Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 19 januari 2014

Dilemma op zondag.




Het bijbehorende dilemma heb ik uiteindelijk verwijderd.
Op negativiteit zit ik zelf ook niet te wachten!
De foto mocht blijven.
Poppie heeft groot gelijk, gewoon je pootje likken en niet zeuren.

Een rustige zondag dus. 
Alhoewel je dat eigenlijk pas achteraf zal kunnen zeggen.

8 opmerkingen:

  1. Lekker toch zo'n dagje waar alles mag en niets moet..!!
    Fijne zondag Walter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da's toch niets voor jou jongen, de goed-nieuws-show? Je hebt het dilemma verwijderd dus kan ik daar geen zinnig woord over zeggen... Van de foto wel: dit is een pareltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. op zondag zou een mens inderdaad soms een poes willen zijn, want ik ga toch wat doen vandaag, niet veel maar...
    Ik wens je een hele fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto. Lief!!!!!
    Gelukkig geen dilemma. Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben niet zo kattig aangelegd dus....hihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig maar, waarschijnlijk had je dan ook anders gereageerd! :-)))

      Verwijderen
  6. Ik ben hier langs geweest, tot zover de rust...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier was het heel heel rustig. De pootjes zijn allemaal gewassen en de rest van de katjes ook. Dat dan weer wel.

    BeantwoordenVerwijderen