Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 20 januari 2014

Een beetje leeg.








7 opmerkingen:

  1. Het lijkt wel een wachtkamer, maar misschien ook niet, want ik mis de verouderde tijdschriften.

    Fijne maandag Walter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar kan een blind paard niks kapot maken ......

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eigenlijk sloeg de titel op mezelf..tja met zo een foto erbij is dat natuurlijk niet duidelijk. ;-)

      Verwijderen
  3. Ik weet nu al dat het een klooster is, maar ik dacht aan een sauna..ik heb een "zing" dag ingelast..je mag meedoen hoor Walter :-) als ik je tot hier hoor dan weet ik dat het gelukt is. De buurvrouw heeft een tablet gekocht dus nu kan ze thuis ook eens in blogland komen.
    Eigenlijk ben ik echt "leek" in al die dingen, maar ja..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had al het vermoeden dat het om jezelf ging. Lege dag, leeg brein, kan geen kwaad, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. tja dit herken ik....ik hou er niet van....nou ja ik leer er mee omgaan langzaam maar zeker......dit hoort erbij namelijk

    BeantwoordenVerwijderen