Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 28 januari 2014

Vette vis.




Omega 3, het zou goed zijn voor van alles en nog wat.
Je moet uiteindelijk ergens in geloven toch.
Heerlijke vette haringen, verstopt in een bietensalade en ik ga je niet eens het recept geven!
Ik ben in een bevooroordelende bui en hoor in gedachten al mijn lezers al roepen,
Gatverdamme, haring/bietensalade...
Maar het was heerlijk en de volgende dag had ik reeds meer haar...
Op mijn tanden, vandaar dit stukje over..
Vette vis.

8 opmerkingen:

  1. Als jij maar lekker gegeten hebt is het prima toch..!!
    Vandaag maar weer zo'n lekker maaltje.
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. t is niet mis, heb het ooit eens in de zomer gegeten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is kost van vergaande tijden... lang niet meer gegeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die vis vind ik oke, maar die bietensla..als het echt moet :-)
    En geen selfie van het haar op je tanden?? hihihihihi..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De selfie zag er smerig uit buuf, haar tussen de tanden, vermengd met stukkies ui, haring en roze slijmerige biet! Het zou me heel veel lezers gekost hebben! ;-)

      Verwijderen
  5. Ik keek net naar een recept via internet, het schijnt met zure haring te horen! Nou, mijn recept met zoute was anders heel lekker, natuurlijk wel met een zelfgemaakte dressing en wat uitjes

    BeantwoordenVerwijderen