Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 29 januari 2014

En in de Stilte van mijn bestaan...


In die Stilte zegt een vriend van me;
"Je moet nodig weer eens iets gaan doen!"
 















Erg hè!
En weet je waarom?
Omdat hij gelijk heeft.




Vandaag heb ik een alibi,
het is Stilte-dag.




8 opmerkingen:

  1. Fijne stilte dag Walter, geniet er maar van...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik mis je schilderijen ook al een tijdje. SSSSSSSTTT.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen Alibi, je kan dingen in alle stilte doen.........................

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg? waarom? En A van de Aa heeft mijn zin al gezegd..ik kon vandaag niet sneller zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo lastig, als anderen vinden dat jij iets moet doen. Doe wat jij wilt, zou ik zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aan de ene kant heb je gelijk Ferrara, aan de andere kant kan ik soms zo vast zitten, dat een welgemeend 'schopje' geen kwaad kan... ;-)

      Verwijderen
  6. Reacties
    1. Vanwege korte vakantie vertraging in het plaatsen van de reacties...

      Verwijderen