Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 2 februari 2014

Een groene zondag.






Hier nog in redelijk maagdelijke staat.
Er kwam nog van alles bij.
Deze foto past voor mijn gevoel het best bij zondag.
Mijn zondagsgevoel.


Typisch het soort niet-bericht waarmee ik toch mijn blog in beweging weet te houden.
Je bent verslaafd of je bent het niet.
Afz; AB
(Anonieme Blogverslaafde)


8 opmerkingen:

  1. Dat maaltje zal je best weer gesmaakt hebben..!!
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Walter,

    Jaja u leest het goed ik ben al wakker! Lekker vroeg wakker, zalig toch.
    Ik ben eens benieuwd hoe het van maagdelijk naar minder maagdelijk is gegaan?
    Sinds ik mijn tablet heb ben ik ook al wat verslaafd aan het worden want ik lig nog in bed en heb dat ding al aanstaan :-)
    Wel makkelijk voor de nummer van de bakker op te zoeken, te bestellen en straks pas gaan te halen.
    Alvast een fijne productieve zondag al is het maar met niets doen en verslaafd zijn :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik deed van alles buuf, maar het blijft jeuken! Zeker nu ik in de vroege ochtend alreeds bij u in bed ben beland!!!

      Verwijderen
  3. Je krijgt ontwenningsverschijnselen ................ ook op groene zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb rode vlekken naast mijn neus en een ruw plekje op de neusbrug, zo net tussen de ogen.
      Ik schrijf me in voor de anti-blog kliniek!

      Verwijderen
    2. We zullen het verder maar niet hebben over het eelt op de vingertoppen....
      En het gekraak van de vingerkootjes.......

      Verwijderen
    3. Nee A, hier ga ik geen B op zeggen, dat wordt me echt te persoonlijk...

      Verwijderen