Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 1 februari 2014

Zwart/wit kijkend.









En een beetje denkend ook op dit moment...
Maar er wordt aan gewerkt!


9 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Walter,

    poppie heeft blijkbaar haar rust terug gevonden.
    En het klopt als je zegt dat een beest voelt aan je energie dat het wel of niet goed gaat.
    En jij bent aan de rest aan het werken zie ik, ik ga ook werken maar dan iets heel anders :-)
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het wordt tijd dat jij je weer eens gaat uitleven op je zwart witte doek, de ondergrond heb je al. Ik ben benieuwd wat het wordt.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. walter.......er is geen grijs.... het is wit of zwart ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan het ook wit/zwart ? of toch zwart/wit ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dus keek ik even door m'n oogharen naar deze foto.. Zwart en wit zijn beide ongeveer evenveel aanwezig. Het kan dus allebei. (-_-)

      Verwijderen
  5. Maak er maar weer eens iets moois van...!!
    Lijkt me mooi in wit/zwart of zwart/wit.
    Fijne avond...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Denk er aan...grijs is ook een kleur

    BeantwoordenVerwijderen