Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 15 februari 2014

Pasta en brood met vrije uitloop?




 Scharrelkip en scharrelei, met vrije uitloop en leg.
Dan is er nu eindelijk ook het vrije uitloop brood en de scharrelpasta!
Ik kan m'n geluk niet op!
Je proeft gewoon dat brood en pasta een goed leven achter de rug hebben...totdat.
Bij het brood ging er de vriendelijk geproduceerde zak omheen met verantwoord afbreekbaar kijkvenster, de pasta werd verwend met een andersoortige eetlustopwekkende milieu vriendelijk ogende verpakking.
Spelt, desem en volkoren gedoe! Zonder toevoegingen... Nee, mijn eetgeluk kan niet meer op.
Het eten op zich wel, dat gaat er gretig in omdat het werkelijk beter smaakt!


Dit keer had ik een hele pan basic pennenpasta gemaakt, dus alleen macaroni groenten en blikje tomaten blokjes en extra knoflook.
Dat in 4 porties verdeeld, waarvan 3 later ingevroren.


De eerste heb ik gemengd met ham en pesto, strooikaas erover, de tweede deed ik met een blikje tonijn erdoor, de derde met...en de vierde ga ik met jeweetwel doen.
Als man alleen kom je er op deze manier..
behoorlijk goed doorheen.
( Wat eten betreft)
Voor de meer intieme zaken geef ik geen recept! ;-)


6 opmerkingen:

  1. Weer een lekker maaltje heb je klaar gemaakt en fijn dat je er later nog een paar keer van mag genieten..!!
    Fijne zaterdag Walter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammie, jammie..ziet er lekker uit! En bestaat er een recept voor intieme zaken? Tiens, dat wist ik niet :-)
    Enjoy the weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je eten zit goed, dat heb ik hier al meerdere keren gezien, ik heb je al eens nageaapt ;-)
    en met de rest hebben we inderdaad niets te maken! (al ben ik een vrouw :-p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. (-_-) klopt Lutje, en als ik daar al eens over schrijf doe ik het zo dat niemand begrijpt wat ik bedoel. :-)))

      Verwijderen
  4. En hoe zit het met de vrije losloop koe ?

    BeantwoordenVerwijderen