Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 10 maart 2014

Vanwege het mooie weer van gisteren..




Hallo, wij zijn de vriendjes van Walter..
Kijk maar goed naar ons, morgen kunnen we ineens niet meer te herkennen zijn.
Die man gaat me toch af en toe tekeer met zijn kwast!
In ieder geval hebben wij samen nog even van het mooie weer kunnen genieten.
( Zie de blauwe lucht achter ons.)
En nu maar hopen dat we de maandag overleven zoals we nog hier te zien zijn.
Oké, we geven het toe...
Niet bepaald 2 filmsterren.
Maar ja, wat wil je met zo'n roekeloze verfsmeerder als baas!


"Achter m'n rug om over me kletsen op mijn eigen weblog!"
"Ik denk dat ik ze vandaag maar even met rust laat en nog wat verder ga genieten van het mooie weer".

Iedereen een mooie week toegewenst.
Vooral hen die af en toe wat humeurig zijn!

;-) 


7 opmerkingen:

  1. Hallo vriendjes van Walter, blijf maar rustig zitten.
    Jullie baasje zal vast wel lekker in de tuin zitten om daar zelf een zonnig kleurtje op te doen.
    Vandaag beloofd het nog zo'n mooi dagje te worden en worden jullie vast met rust gelaten.
    De baas moet eerst lekker genieten van de zon... :-)
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Walter moet gestopt worden. Wat goed is g en daar zou hij af moeten blijven! Ook op maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. als je nu niet buiten zou zijn dan zou ik je buiten komen zetten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eh, dan heb ik toch een vraagje An...Waarom moet ik naar buiten? Hihihi, je denkt toch zeker niet dat ik met dit weer binnen blijf!

      Verwijderen
    2. vitamine D opdoen heer Kas :-p
      en k bedoel ook verder dan je gezellig tuintje

      Verwijderen
  4. Hihihi leuk, ik leef met jullie mee hoor. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En vanwege het mooie weer van vandaag ????

    BeantwoordenVerwijderen