Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 14 maart 2014

Zakdoekjes aan de rol.




Fikse verkoudheid, geen zakdoekjes aan te slepen.
Dan maar gezellig aan de rol!

Gister zijn jullie behoorlijk tekeer gegaan met de pepermunt..
Was ook de bedoeling hoor.
Vandaag nieuwe voorraad.



6 opmerkingen:

  1. Zo'n rol werkt ook goed, als het papier zacht genoeg is hou je er geen rode neus aan over.
    Een pepermuntje, lekker maar ik sla nu even over, volgende keer weer!
    Fijne dag en op naar een mooi weekend,
    Beterschap met je verkoudheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. is het keukenrol of echte zakdoekjes want anders vindt ik dit wel interessant

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaas moet ik je teleurstellen, Lutje. Het is een rol zacht toiletpapier. Maar wie weet een gat in de markt. Zakdoekjes aan de rol!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En dan nu flink aan de racekakkerij ........en de toiletrol bevindt zich elders ..... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hopelijk is het nu over. Mooie foto ik houd van wit.

    BeantwoordenVerwijderen