Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 14 maart 2014

Spam, zo heet dat geloof ik.



Uit de lappenmand zijn.



De laatste tijd krijg ik regelmatig nep reacties op oude berichten van me.
Als je even doorleest zijn het niet anders dan reclameboodschappen.
Aan mij hebben ze een slechte, ik 'modereer'.
Hupsakee, gelijk de prullenbak in, dan hoeven mijn lezers er ook niet mee geconfronteerd te worden.
Hebben andere bloggers deze 'boodschappen' ook zo nu en dan?

Verder lijkt mijn verkoudheid flink op zijn retour.
Gelukkig maar, want een 'gezonde' verkoudheid hoort niet langer dan een paar dagen te duren.


7 opmerkingen:

  1. vervelend hé
    de laatste tijd heb ik er veel last van, gelukkig verdwijnen ze ook meestal rechtstreeks in de spamprullebak maar soms sluipt er al eens eentje door de vingers en die moet ik dan zelf verwijderen

    blij dat je verkoudheid beter is, dan zijn we al met twee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kom deze boodschappen egen in de spammap..... hoop dat dat ook zo blijft....

    En "Verder lijkt mijn verkoudheid flink op zijn retour." dus je krijgt hem weer terug ;-) !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ...Het had een 'gevatte' reactie kunnen zijn A. Ik krijg hem inderdaad gemiddeld 5x per jaar terug! :-))

      Verwijderen
  3. Ja ik heb het ook en hoewel ik niet modereer komen dergelijk berichten meteen in mijn spammap. Kennelijk worden ze herkend door wordpress.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor, hier van hetzelfde laken een pak.
    Meteen in de spammap.
    Fijne avond en op naar een mooi weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, ik krijg ze ook. Erg irritant. Ik gooi ze ook gelijk weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja Walter ik krijg ze ook steeds binnen maar gelukkig worden ze als vanzelf in de spam geplaatst en hoef ik ze alleen maar weg te gooien.

    BeantwoordenVerwijderen