Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 28 mei 2014

De telefoon neem ik gewoon op.

Vanwege de zoekmachines van internet; Bipolariteit.
Ik heb werkelijk geen behoefte aan een ego gebeuren, aandachttrekkerij noemde een lezeres dit ooit.
Zo ongelooflijk triest als mensen zo kortzichtig de wereld inkijken.
Sta ik er boven?
Nee gelukkig niet, ik ben en blijf kwetsbaar, het is bijna een keuze.
Kwaad kan ik er wel om worden, omdat ik weet dat dit soort mensen anderen pijn doen die veel kwetsbaarder zijn dan ik!

Maar nu gewoon even over het nu.
Afsluiten voor prikkels van buitenaf valt niet mee..
Ik doe mijn best maar wil me ook niet isoleren, gelukkig heb ik zoons die mij begrijpen, accepteren en onvoorwaardelijk liefhebben.
Een moeilijke periode waarin ik mij moet beheersen om niet kwaad te worden op onbegrip.
Afsluiten voor prikkels terwijl je en extrovert persoon bent?
Internet gaat aan en uit, contact sites dito...een heftige strijd.
Lage lusten en spirituele verlangens schieten heen en weer tussen mijn kruis en hersenpan.
Bizar hoe ik nu terecht ben gekomen in de beschrijving van hoe het is.
Bipolair, ongeremd menselijk zijn...

Ik stop ermee om het te verstoppen en om mij ervoor te schamen.
Ik heb lief en dat is het belangrijkste.
Ik vergeef en begrijp en dat is heel belangrijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten