Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 26 augustus 2014

Natuurlijk maak ik mij zorgen.

Natuurlijk maak ik mij zorgen over alles wat er in de wereld gebeurt.
Ernstige zorgen over dat extremisme.
Ik zou er graag 'positief' over schrijven hoe het aan te pakken, hoe die bizarre vuurhaard te doven!
Maar het gaat zoals het gaat en ondanks het feit dat wij er allen deel aan zijn..

Mijn hersens gaan op tilt af en toe..
Ik heb geen inzicht in haat.
Hoe kan je niet inzien dat we allemaal familie zijn, allemaal broeders en zusters, ouders en kinderen!
Wat een achterlijk gedoe...koppel het aan een religie...
Ik kan er helaas niet meer niks over zeggen, maar ik hou me in..
Een fijne dag, lieve mensen..en
kijk eens wat jij zou kunnen doen voor de liefde en voor het begrip.
Zelf ben ik daarin even de weg kwijt.



2 opmerkingen:

  1. Geniet maar lekker na van je fijne weekend in Limburg.
    Op al het andere heb je weinig of geen invloed.
    Fijne dinsdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vogelsn mij ben je niet alleen de weg kwijt, maar is een groot deel van de wereld de weg kwijt.

    BeantwoordenVerwijderen