Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 10 september 2014

Helemaal niet leuk eigenlijk.

Ben al twee dagen bezig mijn twee kledingkasten op te ruimen.
Wat een gedoe!
Hemd maar weg doen? En die broek zal ik ook nooit meer inpassen!
En toen op de bodem van de kast vond ik een lade met foto's...
Ik heb er eigenlijk een hekel aan, wat was dat was en is niet meer!
Een rare ervaring, het voelde alsof de ik van toen naar mij keek als de man die ik nu ben..
Dus niet andersom.
 Welterusten, lieve blogvrienden...
(De foto's maken me sentimenteel... hihihi )

6 opmerkingen:

  1. Nighty night! Ik vind foto's uit de oude doos altijd leuk om terug te zien.
    Je bent van uiterlijk nog bijna niets veranderd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms moet je eens goed opruimen...!
    Alleen maar bewaren voor als wat toch niet meer wordt neemt veel te veel plaats in beslag.
    Mooie dag vandaag Walter.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het doet goed af en toe eens naar jezelf te kijken al is het maar op foto

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik probeer even die ervaring te doorgronden........

    BeantwoordenVerwijderen
  5. beetje een louche type :-)
    en hé ik ben ook bezig met kledingkast uit te mesten

    BeantwoordenVerwijderen