Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 1 september 2014

Met de trein op maandag.


Dit keer kwam Jan eens met de trein.
In een vorig weekend bij mij ben ik met hem teruggereisd naar Roermond met de auto en inderdaad, een zeer vermoeiende rit! 171 kilometer!
De skyline van Gouda...je zou het niet zeggen toch?
Nee zeg het maar niet, hahaha.
Het zal wennen zijn, we hadden even door omstandigheden de gelegenheid elkaar zeer vaak te zien.
Bij leven en welzijn gaat dat nu eens in de 14 dagen worden, maar het mooie daarvan is dan wel dat het bijzonder blijft om elkaar weer te zien.





4 opmerkingen:

  1. Ik wens voor jullie dat de komende tijd net zo mooi wordt, als de tijd die al geweest is...!!
    Goede start van de nieuwe week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schoolmeester Jan terug naar school?
    Dan gaat de liefde elke keer overweldigend zijn!
    En foei hoor walter een lokeend op foto zetten, mij zo van de wijs brengen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Baaidewei, zo een lange trein heb ik nog nooit gezien!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weekend Love van Golden Earing ....................

    BeantwoordenVerwijderen