Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 21 oktober 2014

Van harte gefeliciteerd!

Vandaag kom ik toch maar niet op de koffie...
Een beetje erg ver en aan de dure kant.
Heen en weer
Dat komt reeds snel weer een keer.
Fijne dag gewenst en deze dag hoef je gelukkig niet alleen door te brengen.



3 opmerkingen:

  1. Van harte proficiat voor de jarige Job...!
    En jij viert het vast een beetje op afstand mee.
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd aan de jarige J !!!
    Het niet mee vieren zal wel ingehaald worden op een ander tijdstip :-)
    Geef de jarige maar 3 zoenen van mij.

    BeantwoordenVerwijderen