Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 28 november 2014

Een raar fenomeen.


Het is grijs in mijn hoofd.
Buiten is het net zo grijs.
Misschien bezoedel ik mijn blog.
Eerlijk zijn doet soms pijn.
Een raar fenomeen, depressief zijn.
Geen lieve moeder meer waar ik het bij kwijt kan.
Kon...ze had alle tijd voor me.
Depressieve berichten op mijn blog.
Dan voel ik mij een winterbeer die wil slapen tot de lente.
Ik wil slapen tot de lente.

5 opmerkingen:

  1. Een winterslaap ......... zou niet gek zijn ......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook in de winter is de natuur mooi. Denk eens aan de wirwar van takken tegen de hemel, De mooie luchten. Vogels in bomen die je nu kunt zien. Kaarsjes s' avonds in de kamer. Heerlijk boerenkool eten. ik denk dat je geen Sinterklaas viert, hoewel misschien is Jan wel een echter dichter....... Op je eigen manier Kersteest vieren. Met Jan? En daarna een heel nieuw fris schoon jaar, waarin je voor het eerst 65 jaar bent. Is dat niet spannend? Wat ga je doen, wat ga je misschien anders doen op je 65-e? En tegen je moeder kun je ook nu praten, wie zegt dat ze niet luistert?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niets mis met een goed potje slapen. En als je dan wat uitgerust bent kun je lekker wandelen. Of niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, al dat grijze is niet leuk.
    Maar voor morgen en de komende dagen wordt er een lekker winter zonnetje verwacht.
    Dan lekker een frisse neus halen en daarna weer een heerlijk tukkie doen, niets mis mee...!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet fijn, Walter. Waarom ga je niet Wordfeud-en met Jan en ons? Kan op je phone en pad.

    BeantwoordenVerwijderen