Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 20 maart 2018

10 jaar geleden?

Rimpels zie ik niet meer
Zie wat slechter én ik smeer.
Maar de sporen van de tijd...
Ze hebben me ingewijd.

11 opmerkingen:

  1. tja dat is ouder worden
    10 jaar geleden zag ik er ook anders uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, deze foto was ook giga bijgewerkt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig Walter, je weer te zien te lezen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Karel, fijn om weer van je te horen en natuurlijk te kunnen volgen! :-)

      Verwijderen
  4. Ik heb de moed opgegeven ghaghagha. Ik mag zijn die ik ben, fijn he.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas was ik altijd al die ik ben, dat is m'n kracht maar gelijk om mijn zwakte...En dat is dan ook niet de reden dat ik foto's graag bewerkt. Hihihi...

      Verwijderen
  5. Tja walter..... makeup kan wonderen doen, ik ben blij met elke rimpel die ik heb:-) ze hebben me gemaakt :-) ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb ook ondertussen al wat meer rimpeltjes , en er komen er nog bij, het is binnenin dat je je jong moet voelen
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Iedereen krijgt tenslotte een ouwe kop....

    BeantwoordenVerwijderen