Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 21 maart 2018

Bevind ik mij in de waarheid of in de werkelijkheid.

Helaas is ook dit boekje bij de kringloop terecht gekomen...Dat zal dan wel de werkelijkheid zijn...
Maar hoe tactloos was dat van 'de hulpverlening'?
De waarheid lijkt me in dit geval duidelijk.
Hoplakee, niet nadenken, gewoon op de grote hoop.
Hij kan er toch niet over beslissen. 

Nee, dat was de werkelijkheid, ik kon en mocht er ( toen) niet over beslissen!

 Foto:

6 opmerkingen:

  1. bijzonder tactloos om zo om te gaan met een mens z'n bezittingen
    en dat dat zomaar mocht, onvoorstelbaar, schandalig ja
    het is toch eerst aan de familie om te beslissen als de betreffende persoon het niet kan op dat moment

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als ik er werkelijk helemaal aan toe ben, klaar voor ben, zal ik zeker mijn mensenrechten ter sprake brengen!

      Verwijderen
  2. Ik ben echt geschokt door je verhaal. Dat je tijdelijk ergens opgenomen wordt dat kan ik begrijpen. Maar je huis af nemen en je spullen wegbrengen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zelf had ik van een ander misschien niet geloofd of gedacht; Er zal wel meer achter zitten.Helaas niet, want soms slaat de hulpverlening de plank mis. En wat geloofwaardigheid betreft; Soms is een ervaring de beste leermeester!Gelukkig heb ik de kracht gevonden er het beste van te maken...

      Verwijderen
  3. Het is bijna niet te geloven Walter.
    Je moet werkelijk helemaal opnieuw beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen