Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 21 maart 2018

De vrije dag. (op woensdag.)


Ik mis mijn Nikon vreselijk!


Eerst kreeg ik toestemming om er 3x per week uit te mogen...👾
Op de woensdag 2 uur vanaf 10 uur en op de zondag één uur, ook vanaf 10 uur. Op de vrijdag ook, vanaf 10 uur, gedurende één uur...👮 
O ja, op Spijkerbed ging ik het gezellig en oppervlakkig houden.
Ik blijf er mijn best voor doen!
Nu, na maanden te hebben 'gesmeekt' om wat meer vrijheid, nu mag ik sinds kort elke dag een uur weg! 
🙏 Mijn dank is buitenverhouding groot....En op dinsdag, rond 16.00 uur, kan ik mijn weekgeld á 7.50 euro ophalen.
🙏 Wederom...
Natuurlijk denk je nu; 'Wat maakt die Walter toch een foute grappen!'
Kon ik maar gewoon zeggen; "Ja dat klopt!'. 
Helaas...maar gisteren was het prachtig weer en heb ik weer heerlijk geschilderd in de Werkplaats. We worden er met een busje naar toe gebracht. Een aardige 'verzorgster' zei nog; Het busje komt zo! Waarlijk, een bijzondere Surinaamse dame van aangeboren spiritualiteit! Gelukkig kom je die ook hier tegen...
Volgende keer een verslag van wat ik allemaal voor die 7.50 gekocht heb! 😤

5 opmerkingen:

  1. om verdrietig van te worden
    lastig om zo in je vrijheid beperkt te worden
    goede moed Walter en kracht om dit alles te ondergaan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve An, dank voor je vriendelijke steun. De beperking van mijn vrijheid heb ik weten om te zetten naar Een les voor het Leven! Ging me niet altijd makkelijk af. De ochtenden dat ik woedend wakker werd raken steeds meer overwonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig knap Walter. Ik blijf me verbazen.
    Er zullen toch hopelijk weer een keer betere tijden aanbreken neem ik aan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Elly, gek genoeg heb ik eindelijk door dat het Leven me een unieke kans heeft gegeven!....

      Verwijderen
  4. Blijft dan wel moeilijk de humor vast te houden....

    BeantwoordenVerwijderen