Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 13 november 2014

Pinnen of cash?

Was er geen geld voor het ei? ;-)

Zou het anders werken als je ter plekke ziet wat je uitgeeft?
Beenhamreepjes van 1.79 voor 0.99 ct.
De volkoren pasta kost ook niet veel.
Maar daar had ik het niet over, cash geld uitgeven, misschien doe je dat bewuster?
Dingen die afgeprijsd zijn vanwege de houdbaarheids datum.
In vuilnisbakken naar eten zoeken....oi, nu ga ik wat ver!
Haha, laat ik eerst maar eens zorgen dat er geen eten in mijn eigen bak verdwijnt!

En dit allemaal neergezet via mijn investerings uitgave; De nieuwe laptop!





6 opmerkingen:

  1. Met cash ga je bewuster om, denk ik.
    Dan zie je veel beter hoe snel het uit je beurs verdwijnt.
    Mooie dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. cash voor kleine bedragen, pinnen voor grotere ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wanneer ik heel bewust met geld wil omgaan hou ik een kasboek bij en pin ik 1 keer in de week een bedrag wat ik uit mag geven. Dan ben ik me er ook veel meer bewust van dat ik dingen in opwellingen wil kopen, die ik daarna misschien niet eens meer zo leuk of lekker vind.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met dat kasboek kan ik nog wat zorgvuldiger bezig zijn, maar pinnen 1x p.w. werkt goed. Nu het nog kan smokkel ik wel af en toe . Maar wat straks niet meer kan, zal niet meer kunnen...

      Verwijderen
  4. Als je nu een kip aanschaft, dan hoef je voor je eitje niet te pinnen, maar mag je gratis cashen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. voor voedingsboodschappen betaal ik altijd cash

    BeantwoordenVerwijderen