Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 12 november 2014

Gisteravond; slaapbericht?



Vanmorgen zette ik mijn laptop aan en bekeek ik de bijbehorende foto..
Oeps.... het zag er anders uit dan bedoeld. Hahaha!
Onzin om hem weg te halen, want ik bedoelde er niks mee.
Soms denk ik teveel voor anderen.
De foto was niet meer of minder dan een maffe bewerking waarbij ik een oog had weggehaald. Vanmorgen leek hij me een beetje vreemd, nu is hij er weer!

Hihihi ,slaap lekker!

5 opmerkingen:

  1. leuk hoor, jij gaat slapen terwijl ik op visite ben :-)
    laat dat denken voor anderen maar want t is al lastig genoeg om voor jezelf te denken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Amai An, het gaat vast goed met U... (poging tot Belgische taal) maar ik zie U nog steeds graag, ook al zie ik u niet meer.... Hollands: je bent een prachtig mens!

      Verwijderen
    2. toch geen U zeker, dat is zo kil en dat zijn we niet hé
      slaapwel x

      Verwijderen
  2. Slaap zacht kapitein 1 oog. Ik dacht nog: waar is dat bericht van gisteren naartoe? Hier ook al bezuiniging? Zo zie je maar dat ik zelfs nog denken kan :-)
    Is dit bericht erover? Dat komt dan door mijn nachtelijk sarcasme.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ten eerste, als ik de foto bekijk, ben ik blijdat ik a geslapen heb, en ook lekker geslapen heb.
    Ten tweede, ik zou bijna zweren dat je in je bovenkamer kon kijken, met dat ene oog wat over was..... (je was op zoek naar dat tweede oog) (zou daar ook het eerst zoeken)

    BeantwoordenVerwijderen