Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 30 november 2014

Het vuur is een beetje uit.


Toch wel ruim 6 jaar met plezier geblogd en mij zeker ook aan andere bloggers gehecht.

Maar wat niet meer is kan best wel weer komen hoor!
Een zwak excuus ik ook dat mijn fotoprogramma niet meer goed werkt.
Is natuurlijk wat aan te doen!
Nu een lijst met andere bloggers waar ik zeer op gesteld ben?




Je begrijpt dat mijn type inkt nu ineens op is.
;-)

11 opmerkingen:

  1. Misschien eerst een winterslaapje houden en dan fris en fruitig weer een nieuwe en uitgeslapen start maken...!!
    Fijne zondag Walter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lijstjes maken vindt ik maar niks...
    volgens mij kun je ons nog veel bieden op bloggebied

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor je het weet sta je weer in lichterlaaie..................................
    In elk geval, die 6 jaar heb je blogplezier gehad.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. maar vuur kan je altijd terug aanwakkeren :-)
    hoe dan ook, of ik je nog lees of niet, nog terugzie of niet, vergeten doe ik je niet en je blijft dat speciale plaatsje hebben bij mij

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geldt voor mij ook An, een mooie ontmoeting blijft een mens altijd bij!

      Verwijderen
  5. 6 jaar. Een lange tijd, he? Maar met veel plezier, misschien niet altijd, maar toch wel vaak gemaakt. En met veel plezier, eigenlijk wel altijd, gelezen. Op naar de volgende 6 jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. "Na regen komt zonneschijn"? Ik lees de blog graag want ik vermoed dat ik hier dikwijls ter sprake kom, héhé. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dus dat is de reden dat je hier liever anoniem vertelt! Hihihi.. Gelukkig ben ik niet nieuwsgierig. ;-)

      Verwijderen
  7. Na zwart komt wit en tussenin is het grijs :-)
    niet vergeten dat grijs ook een mooie kleur is lieve Walter!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Soms heb je zwakke excuses nodig om een nieuwe stap te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn ochtendkrantje gaat toch niet verdwijnen hoop ik? Ik hou je toch in de gaten, hopelijk kom je tot inkeer. Lieve groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen