Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 2 december 2014

Bij elk bericht een kersverse foto?

Mijn tuin...zo met dat bladvallende gedoe, en dat is heftig in mijn tuin, ontstaat er een hele dikke deken!
En dat liep natuurlijk erg in!
Steeds naaldjes op mijn smetteloze 'betonlook' vloerbedekking, waarvan ik toch nog eens hoop dat het in 'beachlook' laminaat zal veranderen.
Liefst een keer snachts als ik slaap en de kabouters wat geld over hadden om mij op laminaat te trakteren.
Normaal gesproken zou er nu een recente foto bij dit bericht zijn.
Een dik pakket herfst bladeren die mijn tuin in niks meer aan de heerlijke zomer doen denken.
Helaas nog niet gelukt mijn foto programma op orde te brengen.

Toen ik reeds even aant het vegen was, hopte er een roodborstje rond,die steeds dichterbij kwam.
Denk niet dat het kwam door mijn vriendelijke uitstraling.
Maar wel schattig. (Niet mijn uitstraling hoor!)
Het heeft een hele tijd geduurd en soms ging het op een tak mij zitten bekijken om mijn werkzweet in ijspegels te zien veranderen.
Volgens mij kunnen roodborstjes inwendig lachen, zijn keeltje ging op  en neer zonder geluid.
Dus vandaag weer eens gezellig uitgelachen en misschien kwam dat wel omdat ik mijn badjes combineerde met trui en das. 
Vergeet bijna de joggingbroek te vermelden en de afgetrapte makkelijke schoenen.
Gistermorgen ook weer eens flink mijn depressieve keuken opgevrolijkt met een flinke beurt.

6 opmerkingen:

  1. Toch fijn als alles weer een lekkere poetsbeurt heeft gehad.
    Fijne dinsdag...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu ik het zo lees, denk ik dat je gelijk hebt. Roodborstjes kunnen inwendig lachen. Niet om jou look van dat moment, vermoed ik. Roodborstjes letten niet op looks, maar zien wie je van binnen bent. Inwendige schouwing :-).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu ik dit weet denk ik dat het mij gewoon aardig vond. Ik keek ook met liefde naar het beestje, ;-)

      Verwijderen
  3. Het idee dat jou uitsralling schattig is ....... echt nie !!!!
    Maar die roodborstjes..... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk verslag Walter, twiet. :)

    Fijne dag voor jou lieve warme groet Kagib

    BeantwoordenVerwijderen