Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 4 december 2014

Face to face, druk op de knop.

Skypen?

Bijna elke avond laat overbruggen we 171 kilometer.
Toch bizar hoe snel de techniek is gegaan.
Ooit in een tijd dat het nog niet ter sprake was fantaseerde ik erover.
Elkaar kunnen zien tijdens het telefoneren.
Oké, het beeld is zelden perfect, maar was dat het wel dan zou je nooit meer naar elkaar toegaan!
Hihi, nee echt contact is niet te overtreffen.
Via de skype kun je geen hapjes, drankjes en andere dingen delen.
Zou me niks verbazen als dat ooit gaat mogelijk zijn!

5 opmerkingen:

  1. De techniek staat voor niets en al helemaal niet bij te houden.
    Wie weet wat er nog allemaal mogelijk is.
    Maar tegelijk vraag ik me ook af, of we het allemaal wel moeten willen, al die mogelijkheden....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad Marjolijn, want soms maakt onrustig en ook gemakzuchtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Nu ik erover nadenk A.....Ja! Maar natuurlijk alleen voordat ik de skype verlaat.
      Dat zwaaien voelt wat lullig geef ik toe. :-)))

      Verwijderen