Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 28 januari 2015

Op de foto!




Gistermiddag (te?) lang bezig geweest om nieuwe foto's in mijn foto bestand te krijgen.
Min of meer gelukt, want daar waar het eerst met een enkele muisklik gelijk goed ging, moet ik nu nog steeds eerst allerlei bestanden aanklikken.
Oké, terug naar het semi-raadselachtige bericht van gisteren...
Het ging over, tatterata...orchideeën!
Hier in de buurt zie je ze bij 8 van de 10 huizen parmantig voor de ramen staan.
Let wel, alleen bij nette mensen!
Daar waar de gordijnen schots en scheef hangen, de ramen vuil zijn en er geen beschaafde raamdecoratie is, tref je geen orchideeën aan.
Sinds kort behoor ik dus bij de beschaafde en nette mensen.
Dankzij J. ;-)
Het werd dan ook eindelijk eens tijd!
Want zoals je weet begin ik al aardig richting 100 te gaan.
Een mens kan niet blijven uitstellen.... :-)


Natuurlijk wil je alles weten over deze orchidee.
Dat kan!
Klik hier en je bent uit je lijden verlost.
;-)

Orchideeën communiceren graag met elkaar, daarom  is het aan te bevelen er 3 te nemen.
(Waar of niet waar?)


 

8 opmerkingen:

  1. Of het er drie moeten zijn weet ik niet, ze staan al met twee in een potje.
    Wel een blommeke waar je heel lang plezier van kunt hebben bij een goede verzorging.
    Veel plezier met alle bloemenpracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik en planten.....ik zie dat wel graag, maar de verzorging is minder....nu krijg ik hier wat tips :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nooit geweten dat het aan de raamdecoratie, al dan niet met blommetjes, lag of je bij de beschaafde hoorde.......
    Dacht altijd dat het aan de haardracht lag, nozem met vetkuif, of een strakke scheiding in het haar, al dan niet in het midden.....
    Maar 99ers met een vetkuif ... die zijn heel zeldzaam ......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoor bij de niet nette mensen en dat hou ik maar zo. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ik zo naar mijn ramen tuur... oef. Je begrijpt zeker wel dat ik bij die 2 van de 10 huizen hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, ik had dit soort reacties wel een beetje verwacht, het is dan ook een bericht met een knipoog! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 't Is een dankbaar plantje als je er goed voor zorgt. Mij niet gezien.
    Ik herken meer in de handelingen van de computer. Bloggen en reageren gaat weer als vanouds. Ben ik al heel blij mee. En voor de rest moet ik maar de tijd nemen, zuchten, veel zuchten. gelukkig heb ik de helpdesk op roepafstand.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zie je wel, ik heb het niet :-)
    en als ik er heb dan is het niet voor lang
    dat zegt dus genoeg over mij 'als net mens', maar dat kan nog komen, ik ben nog geen 65 :-p

    BeantwoordenVerwijderen