Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 8 februari 2015

483,90 euro.


Na een aantal onduidelijke telefoontjes vreesde ik dat het een gebed zonder end zou worden.
Zo nu en dan blijk ik een pessimist...
En dan toch eindelijk gisteren de schriftelijke bevestiging in mijn brievenbus.
Het bedrag wordt binnenkort bijgeschreven op mijn rekening...
Zal het die depressieve zweem in mijn beeldschone hoofd doen oplossen?
Verder had ik wederom een zeer lang telefoongesprek met mijn zoon over hoe vanzelfsprekend het is dat je je vader, je moeder kunt bellen om er even tegen aan te kletsen.
En dat dat ooit ophoud...( Het waren zijn overdenkingen)

Inderdaad,bij mij is het al jaren geleden opgehouden en ik mis het nog steeds.

Toch was het anders bij mij, want met mijn vader had ik nooit gesprekken door de telefoon, als hij al opnam, was het; je moeder is er nu niet.
Mijn leven was alles behalve perfect, maar toch ben ik dankbaar dat ik de vader ben geworden die eindeloos naar zijn zoons kan luisteren.
En dan die ellendige hamburger aanbieding!
12 Mora hamburgers voor 99ct.
Hoogvliet, mijn hartelijke vette dank!

6 opmerkingen:

  1. Zo zie je maar de aanhouder wint en met goed resultaat..!
    Goede reden om er een fijne zondag van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de volhouder wint, als je iets krijgt moet je ervoor gaan.
    Als je goed met je zoons omkan ,en je kan er goed mee praten, dat is heel belangrijk, niets zeggen is pas erg

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een mooi financieel vooruitzicht. Ik vind dat het nog behoorlijk snel gegaan is, in België zou het allemaal veel langer duren.
    Een goede band met je kinderen hebben is fantastisch, en als je die ooit gehad hebt en het is er niet meer wordt het gemis hoe langer hoe erger.. zo ervaar ik het ook.
    Het verdriet slijt, maar het gemis...
    En hiermee wil ik jouw een fijn weekend wensen met misschien een lekker burgertje op je menu? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goed nieuws, je ziet je centen terug
    zo belangrijk het contact met je zonen, voor jou, voor hen, kletsen, luisteren

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alle gesprekken verstommen ooit.....
    Fijne zondag nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eind goed, al goed. Wees zuinig op het contact met je kinderen. Je kunt het niet overdoen.

    BeantwoordenVerwijderen