Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 10 februari 2015

Je moet je nodig weer eens scheren...



En net als ik bijna in slaap dreig te vallen denk ik;
Heb ik mijn tuindeur wel op slot gegaan?
Ik heb geen zin in fel lamplicht en struikel half slapend in het donker naar beneden.
De laatste trede bleek niet de laatste te zijn...
En de tuindeur bleek op slot.
Weer boven gekomen en in bed, begon ik te twijfelen of ik de verwarming wel op laag had gezet.

Toch nog maar even naar de wc dan?
Slapen kan soms een hele klus zijn.
Vier uur in de ochtend en ik weet niet eens of ik al geslapen heb!


1 opmerking:

  1. Je hebt van die nachten, .. mazzel als blijkt dat je s'morgens alles gedroomd hebt....

    BeantwoordenVerwijderen