Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 9 februari 2015

Kan het mij wat schelen?



Zomaar ineens stoppen met bloggen...
Regelmatig zeur ik er hier al over dat mijn inspiratie tot bloggen erg op is.
Er zijn dingen in mijn leven veranderd die erg privé zijn en erg gevoelig liggen.
Natuurlijk zou ik dan kunnen kiezen voor  'oppervlakkiger' bloggen.
Ben dat trouwens al een tijdje aan het proberen en...het gaat me slecht af!
Kan het mij wat schelen als ik zomaar stop?
Tuurlijk wel, want ik zal veel leuke bloggers missen en vind het eigenlijk respectloos naar trouwe lezers om zo maar te stoppen.

Eigenlijk ben ik verdomde depressief en leef ik in 2 werelden.
Bij de allerleukste man van Nederland voel ik me goed!
Je kan je afvragen, zijn er echt levens die van een leien dakje gaan?



11 opmerkingen:

  1. Dan wordt het tijd voor je dat het carnaval gaat worden.
    Nog even Walter en het is zover...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe het zo walter. Ik maak me er gewoon niet druk over of ik wel of niet blog, maar natuurlijk heb ik hele perioden geen en dan weer wel zin. Ik doe het gewoon zoals ik in mijn vel steek. En oppervlakkig of diepzinnig, ach wat is uiteindelijk het verschil voor de lezer. Het ene boeit het andere minder. En ik voel me niet verplicht verantwoording af te leggen daarom spreek ik maar niet over stoppen want ik kan er binnen enkele weken weer anders tegenover staan.. Want in veel gevallen heb ik gelukkig ook begrip voor mezelf en mededogen met mijn eigen situatie. En jij bent een heerlijk mens dus kom ik af en toe toch wel kijken hoe het met je staat of dat nou hier is of op werkwijze, het maakt mij niet uit. Hou je joh.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. iedereen heeft zijn ups en downs, dat is normaal, maar het mag je leven niet gaan maken of overheersen.
    Buiten die lieve man zijn er nog wel leuke dingen waar je je aan kan optrekken hoop ik

    BeantwoordenVerwijderen
  4. er bestaan geen leien dakjes volgens mij Walter
    wat bloggen betreft doe gewoon waar je zin in hebt (anders ook hoor)
    of je iets aan de wereld wil meedelen of niet, volg je gevoel
    maar dat weet jij zelf ook wel
    en als je stopt met bloggen, dan stuur ik je wel een mail als ik je te veel mis :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik blog inderdaad nog steeds waar ik 'zin' in heb, anders had dit bericht er zeker niet gestaan! Stoppen met bloggen? Liever niet. Stoppen met depressief zijn?
      Liefst nu meteen...

      Verwijderen
    2. jammer genoeg bestaat daar geen knopje voor om af te zetten...

      Verwijderen
  5. Man toch, ging het maar zo simpel, wat zou ik je dat gunnen. Er komen heus weer andere tijden, maar daar heb je nu niets aan. Blog als uitlaatklep, niets mis mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja er zijn levens die van een leiendakje gaan, en ook die gaan vanzelf over het randje en donderstralen ook naar beneden.....
    Ik ben best blij met mijn platdakje...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. volgens mij niet.. ik ben effe komen lezen ook om te zeggen dat ik goed ziek ben.. dus als je me effe niet leest weet je waarom :-)

    BeantwoordenVerwijderen