
Inmiddels al bijna 2 uur bezig om dingen geregeld te krijgen.
Eerst via telefoneren, alwaar ze mij verwijzen naar het digitale invullen!
Oeps, mijn DigiD gegevens kwijt..
Opnieuw aanvragen, herstellen of wachtwoord veranderen.
Dan blijk ik ook mijn gebruikersnaam fout te hebben.
Wonderlijk genoeg krijg ik toch een code door via mijn mailadres, dus iets moet er zijn goed gegaan..
Dus dan maar bellen naar de hulplijn.
De wachttijd bedraagt een onmogelijke wachttijd.
En dan te bedenken dat ik voor kwijtscheldingen en huursubsidie mijn DigiD nodig heb!
In ieder geval heeft 'kwijtschelding' de toezegging gedaan mij een FORMULIER toe te sturen.
Blijkbaar erg ouderwets.
Op zich word je redelijk beleefd geholpen, maar waarschijnlijk door jonge mensen voor wie dat internet gebeuren vanzelfsprekend is.
Op tafel liggen inmiddels weer allemaal notities over hoe het moet.
Voor vandaag geef ik het even op, vanwege lichte internet hoofdpijn.
Als je je al niet oud voelt vanwege die 65, ga je het in ieder geval voelen door al dat geregel.
Voorheen voelde ik mij 30.
Dus 65 worden kostte mij 35 jaren van mijn leven.
Hahaha
derde keer gebeld, wachttijd nu 9 minuten...ammehoela!
15:50 uur al hun medewerkers zijn nog steeds in gesprek en ik ....
Nu weer 20 minuten later. Chaotisch ben ik, al dat geregel is niet mijn sterkste kant.
Hulplijn eindelijk aan de foon gehad.
Achteraf weet ik nauwelijks meer waar het over ging.
Ja, ik ben werkelijk heel erg.
Ik schijn een schriftelijke bevestiging te krijgen.
En nu maar afwachten waarvan...
Even een gestrest gegiechel.
Eigenlijk gewoon een rotbui...
Gelukkig lukt het je nog wel. Als alles meezit moeten we nog zeker 20 jaar. Hoop ik. Dus we moeten toch maar zo veel mogelijk proberen bij te blijven. Morgen koop ik een
BeantwoordenVerwijderenApple watch :-)
Apple watch...ik moet het even opzoeken via google. ;-)
VerwijderenTja, 65 word je vanzelf, maar het gedoe als je het eenmaal bent ... geloof me het komt heus goed.
BeantwoordenVerwijderen