Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 18 april 2015

Ik scheer mijn......



Op zich een prima poloshirt, zeer geschikt voor mannen met een maatje meer. (Helaas!) (-_-)
Maar doordat het ding 'pluist', ziet het er een beetje armoedig uit.
Ineens herinnerde ik mij dat er zich ergens in mijn huis nog zo'n pluizenscheer apparaatje moest liggen.(Niet geschikt voor lichaamshaar, tenzij je masochist bent..)
Dus; Ik scheer mijn borst.. o nee, ik scheer mijn kleding!
Mocht je nog iets te scheren hebben, dan wens ik je veel scheerplezier.

4 opmerkingen:

  1. Dan ziet het er weer uit als nieuw...!
    Fijn weekend Walter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knippen en scheren, ik houd het bij knippen en laat het scheren aan jou over.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik denk dat iets ergens in huis moet liggen, kost me dat een enorme zoektocht. Jij rept daar niet over, lag het ding toch op een logische plek? Zo te zien werkt het goed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De derde plek waar ik zocht bleek de meest logische....

      Verwijderen