Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 7 mei 2018

Het begin van een nieuwe week?

Dit is geen fitness apparaat!

Dat kun je vaak zelf bepalen!
Sinds ik 'hier' noodgedwongen vertoef, ( noem je dit 'vertoeven?💔🙍) heb ik elke dag weer meer plezier!
Gisteren m'n nieuwe camera uitgelaten in het park. Hij kwispelde van blijdschap en slingerde uitgelaten zijn rondjes om mijn nek! Noemde me zelfs al Papa.  Zo zie je maar, de techniek staat voor niks. Maar alle stokheid op een gekje, de foto's lijken prachtig maar ik wacht nog even met het inladen op mijn laptop.
Door een beetje te experimenteren met de zoom knop, ben ik al iets verder gekomen!
In dit park hier vlakbij staan een aantal mooie fitness apparaten, de ik later uitgebreid ga gebruiken.
Want de fysio in het gebouw waarin ik me bevind stelt werkelijk totaal niks voor.
Tenzij je graag wilt dat je conditie achteruit holt!
Bij de apparaten was een ( nog?) oudere heer bezig en we hadden een erg leuk gesprek...
En dat doet een mens goed.

Weet je wat zo mooi is? Ik zie er ineens uit alsof ik een week naar de Bahama's ben geweest.🙌

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk je weer te mogen lezen je humor je open oog open hart Walter. Zie uit naar je foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen