Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 6 juli 2018

Zomer-nachtbericht.




Was het een leuke dag?

Tegenwoordig lukt het me aardig om hier van elke dag een leuke te maken.
Als er 'negativiteit' is, trek ik me gewoon terug en dat voelt goed.
Overdag wat boodschappen gedaan en zo vaak mogelijk in de zon zitten lezen, muziek luisteren en...het kaartlegspel doen!
Wel grappig dat het me weer helemaal boeit én inspireert...

Aahh, en dan in de middag die rommelmarkt!
Twee kinky broeken, ( 1 mintgroen en 1 verschoten oranje) twee overhemden, 1 in het boeddha-roze en de ander in het lichtmosgroen...Een klein antiek ogend Romeinse boog-wandspiegeltje, met koperen rand en bizonder mooi ingelegd met...weet je ik maak morgen wel een foto van de hele verzameling! Oja en een prachtige grote zilverkleurig lijst met glas...
Mijn vermoeide type vinger spaar ik nu, morgen gebruik ik hem om mee te fotograferen!

Een negatieve invloed ben ik totaal uit de weg gegaan! Wat een opluchting...
Voor morgen heb ik weer een plan!....Vertel ik morgen pas als het is uitgevoerd. 


🙆





3 opmerkingen:

  1. Lijkt me een leuke dag waarvan verslag. Ook leuk! Goede nacht voor weer een leuke dag. @@@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed idee, terugtrekken uit negativiteit. Jij met alle creativiteit in je creëert je eigen fijne sfeer en je kunt er anderen ook nog van geven, wanneer je wilt en anderen ervoor open staan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En zo blijkt het ook te werken, Geri...en dat sterkt me!
      Dank dat je het even zo mooi verwoord hebt.@@@

      Verwijderen