Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 19 augustus 2018

Een intens verslag!

Zijn boek heet;
Tijd voor de Sleutel.

De ontmoeting met Kagib.
Een intens verslag van een bijzonder bezoek
Dat speciale verslag zal even moeten wachten tot morgen.
Iemand die ik al bijna 10 jaar volg, ontmoette ik gister voor het eerst
in mijn bizarre omgeving,
Voor mij voegde dat een dimensie toe.
Op Spijkerbed zal ik dit verslag wat luchtig houden,
op Werkwijze zal ik daar veel dieper op ingaan.
Maar een bijzondere ontmoeting was het zeker!

7 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend lief van Kagib, hoop dat het voor jullie beiden een leuke ontmoeting was.
    Lieve groetjes, Cilia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijn, zeker als je hem al zo lang kent, virtueel is anders dan in het echt
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was inderdaadveel echter! Het was geweldig en bijzonder...
      @@@ voor Cilia en Lutje.

      Verwijderen
  3. fantastische dat je zo'n boeiende ontmoeting had!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Was echt fijn Walter, echt fijn stromen, delen in de tijdloosheid, dag vloog voorbij, dank je wel. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helemaal waar,Kagib! Het was echt bijzonder en natuurlijk jij ook bedankt :-)

      Verwijderen
  5. Deze ontmoeting is er eentje met een gouden randje,
    zo fijn dat Kagib en jij samensmolten in het moment, een
    dag om nooit te vergeten.

    Toedelsssssssssss

    BeantwoordenVerwijderen