Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 19 augustus 2018

(M) nacht en duisternis. +.


Geen nachtfoto, zoals je ziet!

Vannacht om 3 uur werd ik weer wakker en kwam 'het' tot me...
'Het' had er dit keer geen rekening mee gehouden dat ik, door al het harde werken
werkelijk doodmoe was!
Nee, naar mijn laptop lopen en de geest uitstorten in een blog, dat lukte me niet.
Wat me wel lukte was niet zo best...
Op de rand van mijn bed gaan zitten en bijna alle koeken, die voor mijn bijzonder visite van vandaag bestemd waren, naar binnen te werken.
Gelukkig hield ik er 2 over, voor vanmiddag bij koffie of thee.
Maar bloggen is erg apart!
Ik kan dit Nachtbericht altijd nog een keer afmaken!
Yihaaa!

Maar dan toch even over die duisternis, ook wel het kwaad genoemd.
Zo doe ik hier steeds nieuwe ontdekkingen, 
Want ik heb door als je de duisternis en het kwaad niet te lijf gaat, dat het zichzelf steeds vaker voor schut zet!
Het is zelfs zo dat die duisternis het andere kwaad stimuleert zich kenbaar te maken...
Niet te geloven hoe het werkt als je het kwaad niet gaat bevechten.
Alleen trouw aan jezelf zijn en je niet verstoppen, dat is genoeg.



2 opmerkingen:

  1. Bijna alle koeken eten, herkenbaar.

    Gefeliciteerd Walter met het 10 jarig blogfeest. Leuk dat jij net zo lang bezig bent.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi, gelukkig herken je ook de koeken! Twee getrouwe bloggers dus...@@@

      Verwijderen