Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 16 september 2018

Een alles in 1 bericht.



Deze foto valt eigenlijk binnen het nieuwe blog-onderwerp, De Kunst-greep.


Mijn stemming wisselt behoorlijk.
Soms ben ik mijn verblijf hier even helemaal zat.
Je zou er werkelijk ziek door kunnen worden.
Het blijft een bizar gegeven
dat zoiets mogelijk is.

De tijd voor een koffie-pauze kan je sowieso altijd zelf kiezen!


Vandaar maar een keer dat 
Alles in 1 bericht.
want voor mij is bloggen meer dan een hobby.
Eigenlijk is het door de jaren heen
gewoon m'n werk geworden.

En deze Kunstgreep haal ik nog wel eens een andere keer uit m'n archief
met een pittig 'onder de lijn' bericht.


Al met al,
ik maak dus overal maar het beste van.

Tochhelemaal van harte, ik wens iedereen een zeer bevredigende zondag!

En ik laat flink wat ruimte om er nog iets op te zetten.



2 opmerkingen:

  1. ik begrijp je, maar je aanpassen moet je overal,
    geniet van al het goede wat je toegeworpen wordt en geniet er ook daadwerkelijk van, dan pas komt alles goed
    Een @->-- voor jou

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat mij werkelijk overeind houdt is...dat ik eigenlijk een gezegend mens ben die altijd weet te genieten en toch overal het goede weet uit te halen. Vooral ook als dat soms heel moeilijk is.
      Want in die zin is eigenlijk altijd alles 'goed'.
      Plus dat ik het geluk heb mensen zoals jij te kennen, @@@

      Verwijderen