Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 26 oktober 2018

Een zinnig dagbericht?

Ja, het is alweer behoorlijk herfst!


De leesbril zal misschien even nodig zijn?


Dat ga ik in ieder geval proberen, op weg naar een blogstijl zoals mijn blog bedoeld is.
Voor mij zal dat even wennen worden....
Mij weer wat meer richten op ons algemeen belang.
Want dat is mijn streven  altijd al geweest!

Het leven is onvoorspelbaar...ja, dat weten we toch allemaal?
Maar dat 'onvoorspelbare' kan natuurlijk ook je leven volkomen op zijn kop zetten!

Zonder mijzelf op de borst te willen kloppen;
De afgelopen 3 jaar heb ik werkelijk keihard gewerkt en voor die kracht die ik blijkbaar bezat ben ik ontzettend dankbaar!
Gisteravond eenmaal redelijk vroeg in bed, sloeg de vermoeidheid 'genadeloos' toe,
gelukkig zonder dat emoties de overhand gingen nemen...
Ik viel in een diepe slaap, waaruit ik af en toe even wakker werd vanwege een intense verwerkingsdroom en.....
dan moest ik enorm plassen. 😃
Onderaan laat ik jullie mijn 'plasuitvinding' zien!
Nee, een fraai geval is het zeker niet!
Maar hij functioneert uitstekend en vanmorgen bedacht ik mij;
Hé, volgens mij kan hij ook goed voor de dames werken!
👩😏
Maar daar zal ik me verder niet mee bemoeien hoor, hihihi.


Al met al, dit was toch werkelijk bedoeld als een eerste (?) zinnig dagbericht,
dus sluit ik gewoon weer af met jullie

Een fijne dag
te wensen!



Achteraan deze fles zit een handvat.
Oorspronkelijk dus een kleine jerrycan voor vruchtendrank!


Zal ik dat toch maar wat uitleg geven?
Het maken op zich is makkelijk
Je snijd er met een stanleymes een stuk uit...
Achterin zit nog het handvat.
Handig dus!

Oei, 'snachts word je wakker met hoge nood
pakt deze nieuwe uitvindig bij het handvat
en drukt het geheel tegen dat wat
normaal gesproken plast...
Wat een opluchtig, plassen zonder te morsen!
Ben je een dame/vrouw
dan kun je hem ietwat tussen de benen klemmen.
het ding buigt gewillig mee...

Het voordeel is,
mocht je nog wat slaapdronken zijn
dan is dit ding een prima en veilge oplossing!
Er passen voor de nacht en flink aantal plasjes in
en in de ochtend gooi je hem gewoon leeg in het toilet.
Schroefdop er even af en zorgvuldig leeggieten.
Naspoel met een beetje water en bleek.

Nogmaals,
wat een opluchting is dit ding!
👨👩

🙌

( En het is nog een recycled product ook...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten