Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 26 oktober 2018

Nog geen inspiratie...maar...!

Deze foto gaat natuurlijk opnieuw gemaakt worden..
Het zijn mijn nieuwste kringlopers
Samen 2.50
Valt best mee toch?

De heftigheid van de afgelopen dagen
heeft wel z'n tolgeëist
In ieder geval laat ik een paar dingen
voorlopig los.
De liesbreuk zet ik weer even in de kast...
Gewoon weer verder met mijn oefeningen gaan
én het breukbroekje aanschaffen!
Gek genoeg kan ik me nog niet echt verheugen
op mijn 'verhuizing', het voelt nog steeds erg onwerkelijk.
En dan het plotselinge en akelige overlijden van Jan..
Voor mij voelt het als een zwarte schaduw in de woonomgving.

Vanmiddag dacht ik nog even;
Terugkijkend kan ik de afgelopen 3 jaar
ook beschouwen als een periode
van een zeer speciale studie.
Op dit moment voel ik even 
alleen nog maar
beklemming.


4 opmerkingen:

  1. Je nieuwe aanwinsten zijn zeer geslaagd Walter, en dat voor
    zo'n habbekrats, giller gewoon, 🌼🌼🌼
    Kan me voorstellen dat alle hectiek van de laatste dagen
    een soort van verlammend gevoel teweeg brengen, maar gelukkig
    ook verheugend nieuws ook al voel je het even niet helemaal.
    Ben blij voor je dat nu dan toch eindelijk de eigen woonruimte
    rond is.
    Over het laatste stukje dat je schreef zou Johan Cruijff
    zeggen "ieder nadeel heeft zijn voordeel" en zo is het ook precies.
    Het was wel een zware worsteling maar ZEER leerzaam!!!

    Lieve groetjes,
    Josephine
    🍈🍉🍋🍎🍒🥑🥦

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was werkelijke weer een prachtige reactie, Josephine! En dan die leuke gekleurde tekentjes onder je groet, geweldig... @@@

      Verwijderen
  2. Nogmaals sterkte Walter, is ook niet niks. Maar wel super dat de verhuizing nu echt doorgaat, toch een last van je schouders. Nu even tot jezelf komen. :)

    BeantwoordenVerwijderen