Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 23 oktober 2018

Het gaat niet samen. Dit moet een ander soort spijkerbed worden!

En de herfst komt er nu echt aan!


Nee, het gaat inderdaad niet meer samen, vandaar dat dit hele bericht verhuisd is naar 'Bedgeheimen'. En dat klinkt toch veel spannender dan 'Badsecrets', een aparte manier van vertalen toch?



😆


Alleen dit aparte briefje is nog over van dat totale bericht!

Voor hen die per ongeluk een uitnodiging van mij via linkedin kregen, dat bleek een kwestie te zijn van op een verkeerd knopje gedrukt te hebben!
Dat wat zo eenvoudig zou kunnen, wordt al snel heel gecompliceerd gemaakt tegenwoordig...





1 opmerking:

  1. ja k zag die uitnodiging
    blog en klein beetje fb is meer dan genoeg van sociale media voor mij :-)

    en zo blijf jij maar wachten en wachten, hopelijk wordt je verhuis dan maar een sinterklaarkadootje

    BeantwoordenVerwijderen