Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 5 oktober 2018

Het roer totaal omgegooid!



Als het je lukt om je 'hart' totaal open te stellen
is er ineens van alles mogelijk.
Altijd en overal?
Daar kan ik geen ja of nee op zeggen,
ik weet alleen, in deze tijd van heftige ontwikkelingen dat er veel mogelijk is.
Zelfs in een 'ziek' systeem als waarin ik me nog steeds bevind.
Alle 'smerigheid' gewoon openlijk aan de kaak stellen
en je niet laten intimideren door de gekte van mensen
die pretenderen hier 'goed' te doen!
Iemand die hier werkte zette zichzelf totaal voor schut
door op dominante toon tegen mij te zeggen;
Ik sommeer u om deze kamer te verlaten?
Wat zegt het woord 'sommeren' over die persoon?
Angstig, hoogmoedig en van zichzelf vervreemd.
Eigenlijk typeert dit veel van degenen die hier werken.
Anstig, hoogmoedig en van zichzelf vervreemd.

Het kan lang duren totdat je dit door krijgt
en glashelder gaat zien!

Dus heb ik het roer totaal omgegooid.
Weer helemaal trouw aan wie ik
wezenlijk ben.

Onder de lijn meerdere mogelijkheden waar ik ook mee bezig ben;



Samen met mijn broer op zoek gaan naar een gemotiveerde advocaat!

Kijken naar de mogelijkheid om een artikel over dit mens-onderdrukkende systeem in de krant te krijgen...
En dat gaat zeker lukken!
Want alle informatie die ik in 3 jaar hier verzameld heb, is goed onderbouwd.
Vergeet niet de moed om werkelijk te praten met mensen.
Spreken vanuit je hart.

2 opmerkingen: