Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 5 oktober 2018

Een ietwat vroege koffie-thee pauze.



Ja, ja, want in zekere zin is die pauze 'live', ik zit er zelf namelijk gezellig bij!
Wat is het werken met bloemen toch een heerlijke en genezende bezigheid, in mijn geval de kunst van de Ikebana.
O nee, een prof wil ik echt niet worden, maar het is wel handig als je ervan op de hoogte bent hoe zij kunnen werken!
Op internet zijn hierover de meest fantastiche filmpjes te vinden...

Verder komt vandaag, rond 13:15 mijn fantastische vriendin weer, een prachtig mens met een prachtige naam!
Echt iemand waar ik een werkelijke steun in vind.
Een vrijwilligster met een oprecht luisterend oor!

Voor haar ben ik al een tijd bezig aan het beloofde schilderij...de vlinders.
Als het hier niet lukt dan is zij nu al uitgenodigd om het op mijn nieuwe adres af te halen.
Het zou geweldig zijn om haar ook eens in het échte leven te ontmoeten, hoe dan ook!

Al is deze ilustratie foto al regelmatig gebruikt en daardoor 'oud',
de echte koffie en thee staan weer klaar voor iedereen die daar gebruik van wil maken!

Proost!


1 opmerking: