Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 16 november 2018

Ongelooflijke wantoestand hier!

De mij toegezegde woning!
(?)
Denken ze nu dat ik daar heb ingebroken om hem te bekijken!


Er valt duidelijk niks op te knappen!


Ik had er zo ingekunt!


En dan te bedenken dat ik op 9 aug. van dit jaar ben wezen kijken en er alleen maar Ja op hoefde te zeggen.
 De rest zou een kwestie worden van 'papierwerk'.
Dus nu blijkt dat zelfs degene die toen van de Leliezorg met mij is meegeweest en zeer enthousiast voor mij was, mij ook glashard belazerd heeft.
Geen wonder dat ze zich ineens liet overplaatsen naar afd. Tussendael!

Gelukkig weet ik dat ze van Slingedael mijn blog naspeuren en dat komt me goed uit!

Wat blijkt, dankzij mijn broer die met de Savelberg aan het onderhandelen is geslagen de uitslag is dat er daadwerkelijk niks ondernomen wordt!
Ik ben gewoon voor de gek gehouden, want Slingedael/Leliezorggroep onderneemt helemaal niks
en de Savelberg is daar ook helemaal niet toe aangezet!

Wat een vreselijk mensonwaardig bedrog..erg bekend over hoe Slingedael dit soort zaken behandelt!
Iedereen, letterlijk iedereen wordt hier van alles voorgelogen en met een kluitje het riet ingestuurd.

De woning hoeft helemaal niet te worden opgeknapt, ook dat was een leugen want ik had toen al ter plekke gezien dat alles in goede staat verkeerde.
Waar haalt die e.v.v, ster deze onzin vandaan, leugens dus!
Nu blijkt zelfs dat Slingedael noch de Savelberg iets ondernemen om mij daadwerkelijk te helpen!
Niets, totaal niets!
De woning die beheert wordt door de zorg van de Savelberg. Deze  heeft blijkbaar nog niks gedaan om mij voor te dragen bij Mozaík wonen...Nu is mijn broer dáár mee bezig, ongelooflijk...
Notabene ben ik al meer dan 30 jaar lid van Mozaík wonen, want via hen had ik mijn woning op Tulpepad 1, 2803 AV Gouda! Deze woning is achter mijn rug om en zonder enige toestemming van wie dan ook gewoon door de maatschappelijk werkster van hier opgezegd!
Werkelijk niks anders dan leugens en bedrog zijn er hier via dit zorgcentrum gaande. En dan op de valreep mij toch proberen te dwingen het bericht van mijn overleden groepsgenoot te verwijderen!
Geen sprake van...tenzij zijn familie dat aan mij zou vragen...


En wat een geluk dat ze mee kunnen lezen!!!





10 opmerkingen:

  1. Sjeetje Walter, zo lijkt het wel een nevrr ending story te worden. Gelukkig heb je nu je broer als steun, moet er toch echt eens beweging komen. Succes he en zonodig sterkte. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Karel, en je weet waar ik voor sta én ga! Tijd voor de Sleutel geeft me ontzettend veel extra kracht en inzicht. Dank je....

      Verwijderen
  2. Wat een gedoe allemaal, Walter. Langzaamaan raak ik een beetje meer op de hoogte van jouw stand van zaken. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Lia, uit dit soort reacties haal ik werkelijk kracht!@@@

      Verwijderen
  3. Het is werkelijk niet te geloven Walter, waar zijn ze nu
    in godsnaam mee bezig, nou met niks dus dat is me duidelijk.
    Het lijkt wel op treiteren, dwarsbomen en het je totaal niet
    gunnen. Echt ongelooflijk hoe zo'n soort instantie met mensen
    omgaat, het lijkt de politiek wel die denken ook alleen maar
    aan zichzelf.
    Ben blij dat je broer er nu bovenop zit en hoop dan ook dat
    over niet al te lange tijd alles geregeld kan worden en je eindelijk
    je vrijheid tegemoet kan zien, pfff

    Liefssssssssssssssssssssss
    🥨🥝🍉🍒🥑🍋🍎

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ongelofelijk Walter. Het duurde ook allemaal zo lang. Wat verschrikkelijk gemeen en waardeloos. Waarom zijn ze niet eerlijk tegen je? Waarom al dat gedraai en gelieg? Ik vind het heel erg voor je. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank voor jullie betrokken reacties, maar ik zet door, want dit soort wantoestanden komt in meerdere zorgcentra voor. E is een nieuwe 'cliënte' op de afdeling gekomen....Als je hoort wat deze vrouw al op dat gebied achter de rug heeft, ja dan weet ik dat ik niet alleen voor mezelf strijd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sterkte Walter. Ik denk nog steeds een advocaat. Maar ja, waar vind je iemand die zijn werk verstaat en die pro deo is. Want je geld is afgepakt. Sterkte ook voor je broer. Ik ben blij dat je steun hebt.

      Verwijderen
    2. Dankzij hem kom ik eindelijk verder....

      Verwijderen
  6. dat ziet er heel netjes uit
    maar wat verschrikkelijk dat er gewoon nog steeds niks concreet is, ze houden je daar serieus aan het lijntje, schandalig
    hopelijk kan je broer er vaart achter zetten, misschien met een advocaat, of zelfs in de media brengen hoe hun werkwijze is...

    BeantwoordenVerwijderen