Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 31 december 2018

Om 2:30 werd ik wakker...




















Pijn, ouderdoms-pijn?
O jee, ik word oud...nee toch?

Ja, wat een geschenk he...wat een prachtige nieuwe manier van leven.
Leven begint het Leven te worden, je bent een vat vol levenservaring, hoe dan ook, wat dan ook!
En schuif dat 'ja, maar' gelijk maar eens aan de kant, want dat soort ja-maar wordt zelden gevolgd door iets positiefs.
Maak er dan maar een positief ja-maar van.
Alhoewel een simpel JA beter is.
Gewoon; Ja, want nu heb ik de tijd en de ruimte om...
Om iets te doen met al die kennis die ik heb opgeslagen/tot me heb genomen!
Om eens te onderzoeken wat ik voor mijn medemens kan betekenen, want dit mes snijdt wel degelijk aan 2 kanten!
Om mijzelf eens totaal te zuiveren, lichaam en geest als één geheel!

Voor mezelf geldt om daar eens uitgebreid over te schrijven op mijn Werkwijze blog.
Uiteindelijk past dit prima bij het alles overlappende thema;
De Totale Verandering.

Dan ga ik nu 'mijn dingen' doen en daarna nog een tijdje mijn bed in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten