Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 21 december 2018

Praten tegen je blog. Live-verslag.

Het is 3;15 uur en ik schrijf tegen mijn blog.
Vanuit mijn bureau alles de laatste inpak geven.
Om met het ergste te beginnen, mijn liesbreuk
hangt zowat naast mijn scrotum uit mijn onderlichaam.
Erg ongemakkelijk, moet hem steeds naar binnen drukken.
Niet echt vreselijk pijnlijk maar wel erg ongemakkelijk.
Ik maak nu een beker instant koffie. Maar had een menthol snoepje in mijn mond.
Kleine losse spullen en nog eens kleine losse spullen...steeds kom ik er weer meer tegen.
4:48 de kunst is om bezig te zijn met wat je doet en niet vooruit te denken...doe je dat wel dan kom je nergens meer toe. Ja, mediteren en yoga heeft zin. Ik voel me rustig en actief.
5:30 Er zit schot in. De ziggo is ontkoppeld en netjes ingepakt, met alles erop en eraan.
De tv is nu totaal los van snoeren, allemaal netjes in de lade van het tv kastje.
Mobieltje is volgeladen.
6:00 Het zweet staat op mijn rug, ben alle apparaten aan het inpakken! En dat had ik erg onderschat!

Ohhhh, wat een geluk dat je niet alles van te voren weet!!!!
En het lijkt een gebed zonder end...maar eens is het voorbij en dan kan ik genieten/uitrusten/afkicken/instorten/bijkomen en.... mijn nieuwe leven hervattend!

5 opmerkingen:

  1. heerlijk, vandaag is het zover!
    het wordt tijd dat je nu verder kan....
    ik lees het hier wel
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zult waarschijnlijk een hele dag (of meer) slaap nodig hebben om weer op krachten te komen. Vanuit Gouda horen wij wel van je... Take care!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. DE dag, Walter. Daar is ie dan. Vandaag gebeurt het. Succes, sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je moet het ergens kwijt
    en nu ben je terug in je geliefde Gouda

    BeantwoordenVerwijderen