Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 9 december 2018

Toch best een bijzonder blogje geworden!


Het  'wuivende' riet uit Gouda!  🙆


Het is werkelijk zo dat ik vaak uit de reacties van mensen boeiende schrijfstukjes kan halen.
Ben ook altijd zeer dankbaar voor dat soort reacties!
Gelukkig kreeg en krijg ik nooit vervelende en zal dan ook alles plaatsen, tenzij mensen via mijn blog een andere blogger voor schut zou willen gaan zetten.
Nooit, maar dan ook nooit gebeurd!!!
Daarom kan ik uit de grond van mijn hart zeggen; Ik heb een fijn publiek en goeie bezoekers.
Dit is één van de redenen dat ik graag en betrokken blog.

Een mooie aanleiding om nog even het "Hij-serie' thema wat uit te diepen.

Deze serie begon ooit als de 'HIJ' serie en is later dan ook zo gaan heten;
De 'Hij-serie'.
Ik schrijf hem met veel plezier, maar vooral ook vanuit grote betrokkenheid met wat er bij mensen kan leven...en geschreven vanuit 'alles wat er in mijzelf' leeft!

Verzinsels zijn het zéker niet, en in die zin kan ik mijn geboorte-naam prachtig uitdiepen.
Dus,als je de serie weer eens terug zou lezen of straks verder gaat volgen,
weet je in ieder geval hoe hij ontstaan is.

Een pluspunt, zowel als soms een minpunt kan mijn grote betrokkenheid zijn.
Als ik hierin tegen mijn eigen 'gevoelsgrens' bots,dan neem ik soms even een rustpauze in.deze serie.


Binnenkort kan ik gelukkig weer bloggen vanuit een vrijer hart!💚🙌



Dank jullie,zowel Lia, Lutje en alle andere bezoeker die even komen reageren!💕



Ben toch zelf wel blij dat ze mij Walter zijn gaan noemen, terwijl ik ook Henk (eerste naam Hendrik) genoemd had kunnen worden. Tja, de broer van mijn vader heette Henk en werd in zijn familie 'gekke Henkie' genoemd...En wat betreft mijn 3 namen...erg onzinnig om een kind 3 namen te geven! In die tijd (1949) had je nog een soort verplichte traditie om familie voornamen op een kind te plakken.
En in ons gezin was ik de enige van de 3 zoons die hierin de klos was!!!! Het vreemde is toch wel dat de kinderen toen 'Walter' een 'bekakte' naam vonden. Mijn broer heette gewoon Wilem, daardoor werden we 'Willie en Wallie' genoemd, hihihi. Toen ik 11 was kwam er een nakomertje, die gewoon alleen maar 'Ronald' heet en geen familie naam is!
Weet je Lia, ik ga mijn reactie op de jouwe even verwerken als blogbericht.Je hebt me geweldig geïnspireerd, dank je!@@@
9 december 2018 om 10:11

Geen opmerkingen:

Een reactie posten