Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 15 januari 2019

Behoorlijk ziek, maar typen kan ik wel.



Tot mijn grote verbijstering blijkt Slingedael werkelijk niets gedaan te hebben aan mijn overplaatsing naar hier.
En dit is zeker niet de verantwoording voor hier!
Dit is gewoon ongelooflijk wat Slingedael/Leliezorggroep gepresteerd heeft.
Zij hebben mij hier 'gedumpt' omdat ze inzagen dat dit een beter zorgsysteem voor mij is...
en nemen verder geen enkele verantwoordelijkheid betreffende de overdracht!
Sterker nog, ze doen totaal niks!
Mij hebben ze ( aantoonbaar) jarenlang rechteloos vastgehouden op een manier waardoor ikzelf geen kant uit kon.
de Savelberghof treft werkelijk geen enkele blaam, voor mij is het hier perfect, net zoals de geweldige menselijke begeleiding!

Korter samengevat dat dit kan ik het niet afronden;
Slingedael/Leliezorggroep zal ter verantwoording geroepen moeten worden!
Hoe ziek ik me nu ook mag voelen...
daar ga ik kost wat kost voor zorgen!


2 opmerkingen:

  1. Jee wat een ellende Walter. Is er niet zoiets als een ombudsman die je in kunt schakelen of andere instanties.
    Sterkte en ik hoop dat je toch al je voorzieningen snel geregeld kunt krijgen.
    Dank voor je mooie reacties. Goed om te horen dat je Krishnamurti In kunt voelen.
    De link van Eldoodle heb ik aangepast. Die blog is verdwenen maar ik maakte er een andere link op.
    Veel sterkte houd het midden in jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En heel veel beterschap natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen