Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 14 januari 2019

Dat alles makkelijk moet kunnen...

Hier deed m'n tv het nog goed,nu is er iets mis....

Misschien zijn we daar toch behoorlijk aan gewend, zelfs al vinden we soms dat dingen moeilijk gaan!
Wie had ooit kunnen denken aan hoe anders dingen ineens kunnen lopen!
Al ruim 4 weken geen tv, dat kan toch niet!
Dat is zo verholpen...
Nee, dat is het niet, want....(het hele verhaal bespaar ik je én mijn arme type-vinger!)
Gewoon het zoekgeraakte rijbewijs in orde maken, dat is toch een fluitje van een cent!
Inderdaad, maar die z.g. 'cent' heb ik nog steeds niet tot mijn beschikking...
Maar, wacht es effe, een zorgpas het je toch wel?
Nee, daar is ook niet voor gezorgd, dat moet nog steeds gebeuren, want ik moet eerst m'n identificatie-rijbewijs hebben, en daarvoor heb ik eerst de beschikking tot mijn eigen geld nodig...

Natuurlijk heb ik Veritas zelf horen zeggen dat het in orde gemaakt wordt, zo snel mogelijk!
Ben benieuwd, pas weer daarna kan er voor een ander bed gezorgd worden.

Tja, dat alles makkelijk moet kunnen, hebben we altijd gedacht, toch?

Het leuke nieuws is, donderdag komen mijn jongste zoon en mijn broer...niet alleen om te helpen, maar vooral ook vanwege mijn geweldige verblijf hier!

Gaaap!...Dus morgen en overmorgen ga ik de dingen voorbereiden, zo moet ik ook nog mijn internet laten verlengen via het dongelprincipe...

Trouwens even geen tv kunnen kijken geeft ontzettend veel ruimte!
Toch mis ik de nikserigheid er af en toe van..
En natuurlijk de enkele goeie programma's die er ook zijn.


Laatste bericht voor vandaag!

🙌


3 opmerkingen:

  1. Dat is allemaal heel gecompliceerd. Doe je dit uitzoeken helemaal alleen? Of krijg je daar hulp bij? Ik vind het onverantwoordelijk van zorginstanties dat ze iemand van de ene zorgsituatie in de andere laten gaan zonder dat de voorwaarden die nodig zijn in orde zijn. Je had een bed moeten hebben, je geld moeten hebben, een geldig identiteitsbewijs. Is het rijbewijs een geldig identiteitsbewijs voor Veritas? Je valt nu onder begeleidt wonen. Helpt er iemand van het nieuwe huis je? Ik hoop dat je zoon en broer het bed naar boven zullen krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben het helemaal eens met Geri! Schandalig, deze komplete situatie! En niemand die je ook hier helpt met deze toestand?
    En toch ook ... welterusten, Walter! Hopelijk helpt je broer donderdag ook om deze stagnatie rondom te verhelpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. donderdag, dan heb je iets om naar uit te kijken, het is fijn dat je nieuwe verblijf je meevalt!
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen